Регистрация Магазин София - 02 4420424 | Магазин Пловдив - 032 207724 | Магазин Варна - 052 671144 | Магазин Стara Загора - 042 250250 |
     
BG
BGN
  • EUR
  • USD
  • BGN
  • AUD
  • BRL
  • GBP
  • CAD
  • CNY
  • HRK
  • CZK
  • DKK
  • HKD
  • HUF
  • INR
  • IDR
  • MYR
  • MXN
  • NZD
  • NOK
  • PHP
  • PLN
  • RON
  • RUB
  • SGD
  • ZAR
  • KRW
  • SEK
  • CHF
  • THB
  • TRY
  • JPY
  • AED
  • EGP
  • MDL
  • RSD
  • UAH
Филтри

Акордеонни катагории

Често задавани въпроси

Как да платя поръчката?

 

Adapt.bg поддържа всички популярни методи за електронни разплащания в България. Предлагаме плащане с наложен платеж, дебитни и кредитни карти, ePay.bg и PayPal.com. На страницата за поръчка изберете предпочитаният от Вас метод за плащане и ще бъдете прехвърлени към страницата за плащане.

В случай, че нямате банкова карта, подходяща за онлайн плащания, изберете опцията за плащане в брой на касите на Easypay.

 

Нямам акаунт в изброените системи за електронни разплащания, но имам банкова карта, как да платя?

Ако имате дебитна или кредитна карта, проверете дали тя поддържа онлайн плащания. Разгледайте страниците на системите за електронни разплащания, които предлагаме и вижте коя от тях е най-удобна за Вас.

 

Нямам възможност да платя онлайн.  Какво да правя?

Можете да платите в брой на касите на Easypay (Изипей АД) и техните партньори в цялата страна. Easypay e национална система за парични преводи, с над 1400 каси в цялата страна. Easypay има голяма мрежа от партньорски обекти, на които също можете да платите. Някои от партньорите са Централна Кооперативна Банка, Първа Инвестиционна Банка, Пикадили, Office 1 Superstore, Фантастико и бензиностанции OMV. Пълен и актуален списък с всички каси на Easypay можете да намерите тук.

 

Как става плащането в брой на касите на Easypay?

За да платите в брой на касите на Easypay (Изипей АД), изберете опцията "Плащане в брой" от страницата, в която правите вашата покупка. Така ще заявите, че желаете да платите по този начин, и ще получите вашия 10-цифрен код, който идентифицира предстоящото плащане. Запишете си кода и отидете в някоя от 1400-те каси на Easypay в страната. Лесно можете да откриете най-близката до вас каса на Easypay, като проверите списъка с каси тук. Кажете, че желаете да направите плащане чрез Easypay (Изипей АД) към интернет търговец и представете 10-цифрения код.  Цената, която ще заплатите, ще бъде точно равна на обявената в сайта цена - без никакви допълнителни такси и удръжки.

 

Срок на доставка

 

Знаем, че искате да получите поръчката си възможно най-бързо.  Ние поддържаме голяма част от нашите продукти на склад и имаме готовност да ги изпратим до 24 часа след получаване на поръчка и плащане.  За продукти, чиято наличност е изчерпана към момента на поръчката срокът на доставка е до 2 седмици след получаване на плащането. 

 

Резервни части


Ние разбираме, че частите се износват във времето и правим всичко възможно, за да получите бързо нужната резервна част.  За да доставим правилната част ни е необходим серийния номер на продукта, снимки на дефектиралата част, и приблизителната възраст на продукта.

Време за доставка: Adapt.bg не държи налични резервни части на склад.   Резервните части трябва да бъдат доставени от склад на производителя, който може да се намира в чужбина. Времето за доставка се определя от всеки отделен производител и може да бъде от 1 седмица до 12 седмици или дори повече.   След като направите поръчката си ние ще ви дадем ориентировъчен срок на доставка. 

Плащането за специални поръчки на части се дължи в момента на поръчката, независимо от продължителността на времето, необходимо на производителя, за да достави частта ви. Резервните части се поръчват специално за вас и тези поръчки не подлежат на връщане и замени. 


Моля, имайте предвид, че всеки производител има различна политика по отношение на поръчки за резервни части.  За да бъдем справедливи към всички, ние прехвърляме цената на частта директно към клиента без да реализираме печалба. Единиственият допълнителен разход за вас ще е цената на доставката до дома ви. 

Ако вашия продук закупен от Adapt.bg има гаранционен дефект, ние ще координираме с производителя от ваше име замяната на дефектиралия продукт.  Вие ще заплатите единствено транспортните разходи до склада на производителя, ако има такива.

 

Доставка

 

Adapt.bg осигурява дставки до всяка точка на България на цени съгасно тарифата на куриерска компания Европът АД и Спиди АД.   

Пратките се изпращат чрез куриер до посочения от вас в поръчката адрес.   Поръчките ще бъдат доставяни до 3 работни дни след получаване на плащане.  В случай, че поръчания продукт не е наличен в склада ни, поръчките ще бъдат изпълнявани в срок до 2 седмици.

За поръчки извън България, всички транспортни такси, включително всякакви данъци и мита, трябва да бъдат платени от клиента.

ВНИМАНИЕ:  Безплатните доставки не се прилагат по отношение на продукти върнати за гаранционна подмяна. 

 

Транспортни дефекти


Разгледайте всеки кашон при доставката му за разкъсвания и следи от изпускане!  Ако установите повреди при отваряне на опаковката,  моля свържете се с Adapt.bg.    

 

Данъци и такси

 

Всички поръчки направени на територията на България подлежат на облагане с Данък Добавена Стойност.  Цените на сайта ни са с ДДС.  

 

Условия за връщане на закупена стока

 

Клиентът има право, без да дължи обезщетения или неустойка и без да посочва причина, да върне получената стока. Според Закона за Електронната Търговия и Закона за Защита на Потребителя, на клиента ще бъде възстановена пълната заплатена сума. Връщането се допуска при следните условия:

- заявката за връщане на стоката е подадена писмено на имейл info@adapt.bg или устно чрез обаждане, в срок не по-дълъг от 7 дни след покупката.

- стоката е в добър търговски вид - оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от Adapt.bg – фактура (ако е издадена такава), касов бон

Adapt.bg си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.


Извадка от Закона за защита на потребителите с последно изм. ДВ. бр. 23 от 27 март 2009г.

Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на:
1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки;
2. сключване на договора, а когато задълженията по чл. 54 са изпълнени след сключването на договора - от деня на тяхното изпълнение, но не по-късно от срока по ал. 3 - за услуги.
...
(6) Доставчикът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор.


(7) Потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1.

ВИРТУАЛНА РАЗХОДКА

Върни До Горе